Fletcher Hotels en Kruidvat bieden hotelkamers aan voor 9,95€ p.p.

Op de dag dat het kabinet aankondigt dat het komend jaar in het teken van bezuinigingen staat, bieden Fletcher Hotels en Kruidvat op passende wijze weer supervoordelige hotelovernachtingen aan. Na het grote succes van voorgaande jaren kunnen klanten van Kruidvat vanaf vandaag voor €9,95 per persoon per nacht een hotelvoucher kopen waarmee men kan overnachten in een van de 3- of 4-sterren Fletcher hotels in Nederland. De eerste uren liep deze actie weer storm en vlogen de vouchers in razend tempo de winkel uit.

“Deze actie komt als geroepen, met de negatieve berichten van het kabinet vandaag. Het laat zien dat ook met verminderde koopkracht, mensen nog steeds leuke uitjes kunnen ondernemen”, aldus Rob Hermans, CEO van Fletcher Hotels. Voor slechts €9,95 per persoon kan men een voucher kopen in een van de Kruidvat-filialen. 2 vouchers geven recht op een overnachting voor twee personen in een van de circa 60 Fletcher hotels.

Op www.kruidvat.nl/overnachting2013 kunnen klanten een boeking maken met hun vouchercodes. De actie geldt voor verblijf in de periode van 17 september 2013 tot en met 31 mei 2014 (inclusief feestdagen) bij één van de deelnemende hotels. Boekingen zijn op basis van een standaard tweepersoonskamer en kunnen gemaakt worden tot en met 28 februari 2014. Per boeking dient aan het hotel éénmalig 5 euro te worden voldaan voor reserveringskosten en toeristenbelasting. Per hotel is een deel van het totaal aantal kamers ter beschikking gesteld voor deze actie. Per persoon worden maximaal 8 hotelvouchers verstrekt en op=op.

Over Fletcher Hotels

Fletcher Hotels bestaat uit circa 60 hotels binnen het 3- en 4-sterrensegment die zich richten op de zakelijke- en leisure markt. De hotels zijn gelegen op de mooiste locaties in Nederland: midden in de duinen, in Bourgondisch Limburg, op De Veluwe en op de prachtige Waddeneilanden.

Even geduld a.u.b.
Resultaten worden ververst.